9 rader, en massa ord.

Torsdagar,torsdagar, torsdagar. De kan verkligen deprimera mig (och säkerligen resten av klassen också). Kommer ni ihåg förra veckan när jag (och Angelica) var super duktiga och ändrade lite i schemat? Önskar att alla torsdagar var så...

Idag har jag iaf haft engelska prov, det gick nog rätt bra. Minst VG iaf. Tror jag, är alltid lite rädd att jag ska haft helt fel och nått under mina förväntningar. Men än så länge har det ju inte hänt... Jag hade inte pluggat speciellt mycket på just ordföljdsdelen eftersom jag bara skulle bli förvirrad. Jag litar hellre på min magkänsla om vad som är rätt/fel.

Imorgon är det precis 2 veckor kvar till sista skoldagen 2008, höstterminen 08 som gått så himla snabbt. Höstterminen som vi 94:or för första gången får betyg och allting. Jag börjar bli lite nervös... ooooh!

Har inga läxor förutom redovisning i Engelska på måndag, ska skriva lite stödord och träna på dem. Redovisningar är inte en så stor grej för mig, jag känner mig lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0