Äntligen fredag!

Äntligen fredag, äntligen helg!
Jag brukar ju försöka att blogga varje dag, men igår fanns ingen tid till det. Kom hem strax efter 16 och sedan skulle vi åka och kolla på Linus som hade lucia-tåg. På hans skola har de det i ishallen, en massa kids på skridskor och det är kyligt. Men ändå rätt mysigt!

Imorgonbitti åker vi upp till Umeå, tidigt som bara den, har tid för ansiktsbehandling klockan 9.30 så det gäller att vakna tidigt! Resten av dagen ska vi handla de sista julklapparna (ingen jul-stress här inte, har varit ute i god tid i år!) och ev. gå på bio efter det. Mysigt!

I skolan var det lucia tåg, min vän Sofh sjöng som vanligt bäst. Trots hennes förkylning... Hon kommer att bli en stor artist en dag, en stjärna - eller vad säger jag. Hon är en stjärna! :)

kommer ni ihåg att jag berättade om städningen på hemkunskapen, det var igår. Och ja..det blev storstädning utan dess like. Vi blev indelade två i varje grupp och skulle städa. Jag drog på mig mina rosa diskhandskar och diskade i nästan två timmar (okej okej, det var bara 1,5 timmar...). Det var så jobbigt!! Men nu är det gjort och jag behöver inte göra en sån storstädning där igen.

Idol-final är det ikväll också. Kevin kommer så klart att vinna, även om jag tycker att han är för mycket. Tycker nästan synd om Alice, hon måste ju känna att Kevin har allt stöd.. eller?

Kommentarer
Postat av: karin

ja hon är en stjärna :)

2008-12-13 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0