Blandat blogg + ett konstverk


Så där, har pluggat SO i 25 minuter nu. Det får räcka. Idag åtminstone. Ska läsa lite i handbollsreglerna också, så komplicerat kan det väll inte vara. Hoppas inte att det är det.

Jag ska köpa några julklappar, online. Smidigt och bra, perfect! Och ja, enklast att köpa saker till ex. mamsi så.

Har dessutom kommit på varför min blogg är så trist. Det är ju för att jag skriver till en så bred målgrupp. Alltifrån äldre till yngre. Och jag försöker skriva om sådant som kan roa er alla. Men det är himla svårt. Därför blir det mest vardagliga saker som skola och så.

Men för att göra det lite roligare får ni se en bild, den är från i vintras när jag + Karin och Sofh istället för att ha mattelektion målade detta konstverk. Dock var det i format A3 och detta är ju lite mindre. Tanken var att vi skulle rita i olika skalor. Ja, ni ser ju hur fint vi gjorde det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0