BlondinFellan


Som ni ser på bilden är det jag. Qué Sorpresa! Nej, jag skämtar bara. Men eftersom jag hellst inte lägger ut bilder på andra i min omgivning blir det lättast bilder på mig.

Hursomhelst är tanken att ni ska få se min nya hårfärg. Ni tänker säkert att det inte är någon skillnad. Men det är faktiskt skillnad, ganska stor också. Förut var jag mycket ljusare blond, det kan väll några vänliga läsare intyga? Den här färgen är lite dovare. Eller beigare som mamma skulle säga.

Inom en snar framtid adderas även slingor. För att få det lite mer livfullt, känner mig så otroligt tråkig när hela håret är i samma färg. Och misstolka inte nu, jag vill så klart inte ha den typen av slingat hår som ser randigt ut. Det är inte min stil, det ska vara skiftningar så att..ja håret ser livfullt ut.

Märker dessutom att håret ser en aning slitet ut, det är inte slitet. Det blev nyss uppfräschat, men jag antar att det beror på att det precis innan bilden fotades var uppsatt i en knut.

Vissa tycker att jag passar bättre som brunett, så där verkligen mörkmörkt som jag hade för något år sedan. Och jag trivdes i det med, men jag kommer nog alltid att föredra den lite mer blonda Felicia. Jag är ju blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0