Dan före dan före...

Sista veckan innan jullovet, det kan väll ingen undgått? Skönt! Jag skulle gissa att de flesta är skol-lessa nu. De sista dagarna innan lovet är alla så pratiga och trötta ändå.

Jag har varit i Umeå hos min moster. Det har varit trevligt. Inga julklappar inhandlades dock inte. Men jag har de flesta fixade. Klappat och klart. Bara alla hinner komma! Jag är världens webb-shoppare och handlar det mesta där. Det är så praktiskt, och man kan kolla i lugn och ro. Dessutom ingen trängsel, och så här på vintern när man har stora och varma jackor blir det väldigt lätt varmt och trångt inne i affärerna. Så, jag håller mig till internet. Great!

Min ansiktsbehandling var jätte bra, por-tömningen gjorde jätte ont. Men sånt får man räkna med... vill man vara fin får man som bekant lida pin. Det är väll så man säger, right? Efter behandlingen på Face utrustades jag med två fulla påsar med diverse hudprodukter. Härligt!

Jag har inga fler läxor 2008, men jag har ingen tid för att blogga. Som jag skrivit tidigare är jag ansvarig för familjen julkort i år och de ska vara postade senast imorgon. Vilken tur att jag (bara) ska skriva adresser på miljontals kuvert. Det tråkigaste! Tyvärr kommer nog inte korten som ska till bl a Australien och USA hinna fram i tid, men vi får hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0