Friday!

Äntligen, äntligen äntligen fredag! Och bara två veckor kvar till jullovet. :)

Som ni alla vet slutar jag 10.40 på fredagar, endast två lektioner. Motivationen att vakna tidigt för att vara i skolan nästan inte alls är inte så stor, det känns väldigt seegt. Men nej, som jag skrivit tidigare..inga klagomål på att sluta så tidigt. Det är ju härligt!

Spanska och idrott, de två lektionerna i 8b:s fredags-schema. Vi dansade idag på idrotten. Foxtrott, någon amerikansk folkdans och typ en dans där man bara gick... haha. Jag skrattade mest hela tiden, men mina skratt betydde inte att jag hade det huur kul som helst. För om man tolkade det hela av mina skratt skulle man lätt kunna tro det. Jag skrattade mest åt hela situation, och mig själv. Och Karin. Hihi.

Nästa vecka är lite sista rycket inför lovet. För vi alla vet att sista veckans lektioner inte kommer ägnas åt så mycket skolarbete. Ingen orkar ju det ändå. Jag har inte stenkoll men känslan är att det är en massa skolgrejer nästa vecka. Redovisningar, läxförhör och prov! Men jag ska bara njuta av helgen och inte göra skolarbeten alls. Bara förberedelser inför engelska redovisning på måndag 8.35.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, helt rätt! You go girl!

2008-12-06 @ 17:25:09
URL: http://sandrafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0