Frusen mango, I love it!

Hej på er, är inte på något vidare blogghumör idag. Tyvärr.

Såg ni Idol igår? Jag blir bara mer och mer irriterad på Kevin, gaalen. Det vore så himla förutsägbart om han skulle vinna, han har ju dessutom inte utvecklats någonting. Eller okej, han har kanske lärt sig några nya svenska ord. Vilken utveckling!

Ikväll kollar jag på Stjärnor på Is finalen eftersom jag inte har något annat att göra, och jag äter frusen mango! Det är nog det godaste som finns. Guess what? Min mami kom hem med hela 7 paket igår. Great!! De har varit slut på Hemköp i flera månader tror jag, så mamsi passade på att köpa upp alla de hade kvar. Så nu kan ni inte smaka om ni vill testa något ljuvligt. Sorry! Men härligt för mig, ett paket har redan rykt. Ojojoj... Men det är tusen gånger godare än godis! Och nyttigare.

Reklampausen är slut, got to go.

Kommentarer
Postat av: emmali

Jag tycker inte att han behöver utvecklas då han redan är en färdigutvecklad artist, iallafall om man jämför med tillexempel Johan Palm som aldrig kommer att bli en färdigutvecklad artist med sin hemska röst som aldrig kommer att låta bra! Så eftersom Kevin redan är så bra som han är tycker jag bara det är ett stort + att han lär sig svenska! ;)

2008-12-06 @ 21:15:01
URL: http://emmaliii.blogg.se/
Postat av: E L I N

Jag håller faktiskt med Emmali. Han kan knappast utvecklas så mycket mer och är en väldigt bra artist. Han har allt, utstrålningen, dansen och rösten. Och det kan nog du också hålla med om. Men sedan så tycker jag att han är alldeles för fnittrig och egentligen så borde han inte ens vara med i Idol för att han redan är något av en kändis tack vare ESC.

2008-12-08 @ 14:56:41
URL: http://elinomhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0