Gårdagens korta stund av julavslutning.

Vad jag vet har jag inte berättat så mycket om gårdagens julavslutning med klassen. Vill ni att jag ska göra det?
Det gör jag, vare sig ni vill eller ej.

Vi målade målar bilder. Det var mysigt och stämningsfullt - i 30 minuter. Sedan blev det lite långtråkigt och eftersom vi inte hade planerat något så började vi fika. Och leka någon variant av "Så ska det låta" Tjejerna vann så klart. Är faktiskt lite imponerad av killarna att det höll humöret uppe trots att vi tjejer alltid vinner i tävlingar mot killarna.

Så här fin blev en målarbild. Karin påbörjade den och jag avslutade eftersom min blev så ful. Skorna förstörde min bild...

Och så klart tycker jag att en julig bild passar bra i min jul eddition av felicialovgrens.blogg.se. Tyvärr måste jag börja fila på en ny header eftersom julen nästan börjar ta slut. Min tid börjar ta slut. Alldeles strax när julen drar igång på riktigt kommer dagarna gå så otroligt snabbt att jag inte ens hinner blinka. Förutsägbart eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0