Happy X-mas

Nu när vi passerat  00.00 och det har blivit ett nytt dygn. En ny julafton, oooh vad härligt!

Jag hoppas att ni alla har en fantastisk julafton, det ska jag ha. Hoppas att tomte kommer med fina paket. Jag vet dock redan flera av mina paket. Var med och handlade några och vissa andra platta kuvert kan man lista ut rätt enkelt.

Och guess what, vi kör en repris här på Sandslån. Jag ska vara tomte - igen. Förra året var resultatet inte det bästa direkt, min röst passar inte direkt som tomteröst. Men i brist på andra frivilliga har jag tagit den rollen igen. Förhoppningsvis behöver jag inte prata allt för mycket...mhm. Jag kommer naturligtvis meddela hur det gick för er, och tillochmed en bild på mig som tomte? Den som lever får se.

Feliz Navidad, Merry Christmas, Joyeux Noël eller kort och gott God Jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0