Hur en så enkel sak höjer så mycket.

Här kommer ett andra inlägg i min nya kategori, idag tipsar jag om en liten och enkel sak som höjer en hel outfit.

Använd smycken! Det kan vara ett halsband eller ett par örhängen. Du ser mycket mer uppklädd ut även om man bara har jeans och en vanlig tröja.

Armband är väldigt enkelt. Man kan ha ett eller mixa en massa (som jag har gjort på bilden här bredvid). Jag gillar att ha båda varianterna. Fast ett enkelt men stilfullt armband är alltid snyggt, oavsett klädval.

Min nya favorit accessoar är klockan. En stor och nästan i modell herrklocka är otroligt snyggt. Använd mer klockor!

Har fått önskemål om mer bilder och jag vet, min blogg blir tusen gånger roligare. Men jag har stundtals idétorka när det gäller bilder, det känns trist när jag endast har ungefär samma sorters bilder att erbjuda. Har ni några förslag på olika idéer eller bara vad som helst är jag tacksam för en liten kommentar.

Och även om det är något annat ni vill se mer av. Kan tänka mig att några av er vill se lite mer mode här. Men jag vet ju inte. Tell me!

Kommentarer
Postat av: . malinjansson svarar

Tack så mycket! :)

2008-12-22 @ 11:59:15
URL: http://maalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0