Jag fryyyser

Det var ju egentligen meningen att ni skulle få stå ut med min "God Jul"-design ett tag till, men nu när min feber börjar komma tillbaka och jag fryser som en stackars humla i  ett vintrigt Sibirien var jag tvungen att ta bort allt som har med julen att göra. Nedräkningen, headern och bakgrunden med snöflingorna. Nu är det dessvärre bara vitt och svart, lite rött med också för den delen.

Men jag lovar att fixa det så fort jag har tid. Det lovar jag verkligen. Och ett löfte är ett löfte.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du blir bättre tills imorgon, det skulle ju inte alls vara kul och vara sjuk på nyår! Krya på dej vännen!

2008-12-30 @ 20:12:45
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0