Jordnötssmör får mig att kräkas

Okej, rubriken kanske ni borde ta med en nypa salt. Jag kräks väll inte av jordnötssmör, men doften ger mig faktiskt känslan av illamående. Särskilt efter en dag som denna!

Från klockan 11.30 har jag bakat julgodis med min vän Karin, vi hade det himla skoj. Snickers och chokladkola gjorde vi. Det förstnämda innehöll avskyvärt mycket jordnötssmör. En hel burk!! Ojoj, men de smakade inte alls som vanliga snickers. Haha. Vi gjorde enligt receptet iaf. Och min lärare Malin berömde oss för våra "UFO-kolas" Haha, och de åtta kulproven var riktigt roliga de med.

Ikväll är det som vanligt toppen tv-kväll. :) Men jag ska även plugga lite inför torsdagens engelska prov. Det är oregelbundna och regelbundna verb och även Ordföljd. Vi ska kunna Sprak (Subjekt + predikat + rak ordföljd) och en massa annat. Hoppas att det går bra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0