Julen är hääär, och betygen!

Äntligen!

Sedan mitt jullov startade 10.12 har jag hunnit med att åka till Härnösand med min morfar för att köpa julklappar till mig själv, rusat fram och tillbaka mellan Hemköp och Salong Each för att köpa lunch till mamma, hälsat på min lärare Malin B på Hemköp, handlat godis och julklapp till min kusin Evelina. Och ätit advents-semla med morfar, den smakade mest mandelmassa. Och jag gillar inte ens det!

Idag kommer jag troligtvis inte blogga mera, ska lägga mig i soffan och bara njuta och se någon film. Njuta av jullov. Detta är nog det mest efterlängtade jullovet någonsin.

Och just det. Har ju fått mina betyg också. VG i de flesta ämnena, men som jag tidigara skrivit vet jag att de är alla starka och jag ligger på gränsen till MVG. Men lärarna vill inte riktigt ge det ännu, men till våren...Då blir det andra bullar. Andra betyg. Är dock lite besviken över att bara få G i Hemkunskap, trodde faktiskt att det skulle blivit ett VG. Det borde blivit ett VG. Och jag är överraskad över ett VG i syslöjd, eftersom jag stickade vantar som jag hade kvar sedan åk 7 nästan hela terminen trodde jag inte att det skulle bli mer än G. Jag har ju inte direkt visat vad jag kan, hon vet ju att jag kan sticka men jag trodde att hon ville se lite mer av mig. Eller kanske hon "bara" gav mig ett VG pga mina vantar, det blir kanske MVG sen när hon fått se vad jag egentligen kan. Aja, jag är ganska nöjd. Särskilt över MVG i Engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0