Måndag,

Som jag har skrivit tidigare ägnade jag mig inte alls åt något skolarbete i helgen, inget plugg - ingenting. Det var jätte skönt! Och jag hade förväntat mig att denna vecka skulle bli full av massa skolsaker, men så är det inte alls! "Bara" 3 saker.
  • Handbollsregler - läxförhör onsdag
  • Franska Revolutionen - prov torsdag
  • Engelska glosor - läxförhör torsag
Med andra ord en ganska lugn vecka...nåja, jag hade förväntat mig No läxförhör också. Men min bästaste NO lärare sa att vi inte skulle ha någonting på det här kapitlet. Vi jobbar med akustik. Tack Stefan!

Skolan gick förövrigt mycket bra idag, fast jag kände mig lite konstig där på slutet. Lite yr på nåt sätt... Nu är jag ok iaf.

Kom på den briljanta idén att jag +Karin och Sofh ska sätta ihop alla fotografier vi knäpper i ett album när vi slutat nian och ge till våra mentorer. Det borde de blir jätte glada för. Tror jag iaf, inte Karin. Men jaja. Det kan vara en kul grej! Jag skulle nog blivit glad för det om jag var mentor till oss. Vi är ju bäst, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv, tack!. Vad bra att du hade skrivit vad vi hade i läxa hade glömt att vi hade handbollsreglerna nämligen :p

2008-12-08 @ 16:19:06
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0