Mobilt bredband - check!

Hallå där, hinner med ett litet snabbt blogginlägg nu. Imorgon får vi ju somsagt besök - hela familjen Schill. Jätte trevligt!

Mobilt bredband är också inhandlat. Det blir perfekt! Synd bara att dongeln är ganska ful. Eller rättare sagt tråkig. Men har hört att det finns typ skal man kan köpa för att göra den lite snyggare. Ja, jag vet..lite överdrivet kanske. Men det är roligare att ha en lite coolare ju! Haha. Typiskt mig.

Vi hörs när vi hörs gott folk. Det gör vi.

Kommentarer
Postat av: . malinjansson

haha, jag äger en "dongel" till min laptop. Böt skal till ett vitt med en brun blomranka på.Väldigt snygg, tycker jag :)

2008-12-27 @ 20:44:39
URL: http://maalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0