One week left

Okej, kanske att jag blivit lite för insnöad (det töar här uppe nu..) på betygen. Men nu blir det inget mer sådant förrän fredag. Då får vi det svart på vitt.

Skolandagen har som vanligt gått bra. Min sista sovmorgon dock. Det känns lite sorgligt. Idrotten var faktiskt himla kul idag, eftersom de är sista lektionen hade vi Paint ball. Men inte riktig utan våran egna version. Orkar inte förklara, men det var skoj. Mitt lag vann, så klart! Efter första omgången klagade motståndar laget på att vi hade bättre bollar, så vi bytte. Efter andra omgången ville de ha revansch efter att ha förlorat stort mot oss två gånger. Ingen i mitt lag orkade egentligen inte fortsätta men Lasse peppade oss att ge dem vad det tål och bevisa en gång för alla att vi helt enkelt är lite bättre. (Det sa han inte riktigt men han menade det). Givetvis vann vi den där sista omgången också. Vi är oslagbara!

Jag kan med glädje skriva att alla julkorten är färdiga. Förhoppningsvis ligger de redan i en postlåda och kan skickas iväg redan imorgon. Och komma till folks brevlådor på fredag. Det vore bra. Nu har jag bara en sak kvar att göra. En liten hemlighet, men jag ska börja nu.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Åh tack så jättejättemkt Fellan :D <3

Puss

2008-12-17 @ 20:50:29
URL: http://duesoetast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0