Pricken över i:et


Med risk för att låta smått knäpp måste jag bara tillägna ett inlägg i min blogg till mina fantastiska solbrills. Ni ser dem på bilden! (Mitt ena ögonbryn ser dock bredare ut än de andra, men det är bara en skugga eller nåt. För de är inte det..)

De är mycket mer klarröda än ni kan se genom skärmen och åtminstone jag tycker att de är coola.

Jag köpte dem i Augusti på Karlssons i Vetlanda (småland) när jag var där med hela konkarongen (dvs. en massa släktingar bl.a min farmor.). Min faster + familj som annars bor i Australien skulle döpa min kusin Elliot och det blev dop på verandan. Mysigt!

Tillbaka till brillorna då, de kostade ynka 89 kr. Världens fynd för sånna glajjor. Jag älskar dem. Bågarna är helt i plast och stora. Perfekta helt enkelt. Lätt att matcha och de är pricken över i:et.

Måste tillägga att minen jag har på bilden inte är helt seriös, ser en smula sned ut. Men sådant får man bjuda på. Varsågod.

Kommentarer
Postat av: emmali

Du borde lägga in bilder oftare, dina inlägg blir mycket roligare att läsa då! :) Dagens otfit, kanske? ;) (alltså, varje dag ;>)

2008-12-19 @ 20:50:01
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0