Tillbaka, men inte här för att stanna tyvärr

Hallå där, jag vet att ni saknat mig. Och nu är jag tillbaka. Men jag är tyvärr inte alls här för att stanna. Har en massa saker att göra. Imorgon kommer hela familjen Schill (kommer ni ihåg min vän Amanda?) upp hit till norrland (från Skåne) för att uppleva riktig vinter. Och nyårsafton så klart. På nyårsdagen fyller min mofar 60 år, då blir det så klart kalas. Men jag har ingen aning om vad som ska hända, bara funderingar - han vet så klart ingenting heller. Jag tror att det kommer bli super bra. :) Arrangörerna har med all säkerhet fixat detta perfekt.

Min jul har iaf varit bra, hinner inte berätta speciellt mycket nu. Jag fick jätte bra julklappar (bl. a presentkort på lite olika ställen, pengar, presentkort på en valfri bärbardator eftersom mamma inte är så teknisk, en jätte stor resväska och en massa mer) Tyvärr var det bara jag som gjort egna rim. Min moster hade fuskat med rim från en rimbok. Och alla andra hade inga alls. Trist! Men vi kan konstatera att jag är en naturbegåvning när det gäller julkappsrim, nästan åtminstone!

Idag ska jag och mami åka in till Kramfors för att handla mat och köpa mobilt bredband, trådlöst bara krånglar hela tiden. Någon som har lite erfarenheter av mobilt som ni vill dela med er av?

Återkommer med bilder och min vanlig bloggning senare. Hörs vi inte lovar jag att allt blir som vanligt sen när skolan drar igång. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0