Tyck synd om mig!

Det är verkligen synd om mig... Vaknade imorse med feber och har kallsvettats hela natten. Ja, och dagen också. Hostar jätte mycket hela tiden och dessutom har jag ont i huvudet. Usch!

För tillfället känns det dock lite bättre, tog en Alvedon för några timmar sedan. Men nu när jag skriver detta börjar jag känna att den går ur kroppen och jag börjar huttra. Hoppas inte att det håller i sig. På nyårsafton + nyårsdagen vill jag inte vara sjuk..

Jag ska bara sova och vila upp mig imorgon. Det är verkligen trist att vara sjuk på lovet, eller när det är skola med för den delen. Då missar man ju så himla mycket. Nej, vi kan väll enas om att man kan vara utan sjukdomar. Eller?

Kommentarer
Postat av: . malinjansson

Krya på dig, Felicia! :)

2008-12-30 @ 21:43:29
URL: http://maalun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0