Julmånaden har börjat

Första december, första dagen på en ny vecka. December måste vara årets mysigaste månad, nu är verkligen julkänslan på topp! Fast iofs har jag haft julkänsla från oktober. Haha, sån är jag.

Min skoldag har varit ganska händelselös och snabb. Fast jag hade inställd syslöjd idag, men eftersom jag inte hade något att göra var jag med på träslöjden. Där de flesta hade lite att göra de med. haha, jag hjälpte iaf Andreas att göra en en liten mall för en stjärna. Haha, men den blev ganska bra tillslut. Så jag sparade den! Hihi.

Imorgon har vi någon sorts jul-tema dag. Jag och ca 90% av skolan hade julgodis som första handsval (man kunde även välja att vara i skogen och hugga granar, ljusstöpning, pepparkakor och julpyssel). Jag fick faktiskt mitt första handsval. Julgodis alltså. Det är väll min naturliga tur i alla sånna där grejer som har spelat in en roll.

Ganska lite läxor och prov denna vecka, det är skönt. Då kan jag koncentrera mig på de och få toppenbetyg. Nästa onsdag ska betygen vara satta. Det känns lite läskigt, men jag är inte orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0