Jag säger God Jul redan nu.

Hej på er, jag antar att jag varit lite seg i starten idag. Var vaken kanske liiite för länge igår och det resulterade i sömn en aning längre än jag tänkt mig. Jag har ju fullt upp idag!

Har en massa paket att rimma till. Vi har aldrig haft rim förut (även om jag verkligen velat) och som tur är ville även världens bästa Moster att vi skulle rimma. Jag gissar på att jag får rimma på allas paket. Alltså har jag fullt upp. Än så länge har jag bara rimmat på två paket.


Igår kväll bakade jag pepparkakor. Men jag hittade inte våra normala pepparkaksformar (hjärtan, gubbar, gummor osv.) istället hade vi bara sånna här konstiga (dala-hästar, elefanter, kameler och dinosaurier) som vi antagligen köpt på någon jul-rea. Haha. Så idag ska jag dekorera dem. Om ni vill kan jag visa bilder på dom också.

Tyvärr bloggisar, jag har fullt upp. Ikväll kommer moster Ullis, Erik och min kusinvitamin Evelina. Jag längtar! Imorgon är det julafton, på juldagen är det tradition att hälsa på massa moster + familj det är alltid trevligt. Och på annandagen blir det antagligen film-dag. En annan tradition är bio på juldagen, i år blir det på annandagen istället. Men vad gör det? Vi hade i alla fall tur med vädret, igen. Står på schemat. En sån där svensk komedi som funkar att se för alla.

Om jag inte hinner blogga mer säger jag God Jul redan nu, man vet aldrig. Busy Busy Busy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0