Underskatta aldrig någon, eller en hel klass.

Jag har något sorgligt att berätta. Min klass vann inte dagens innebandy turnering. Även om inte jag spelade kändes det som om vi hade underskattat 8a en aning. De var mycket bättre än jag hade förväntat mig, faktiskt. Vi vet ju redan att 8b är fenomenala, vi är lätt sagt bäst. B-Ä-S-T. Men 8a gjorde ett mål och det avgjorde matchen, det blev 1-0 och Malin var nog den som blev gladast. Egentligen hade jag tänkt ha plakat med någon form av budskap, men jag hittade inget tillfälle att göra ett. Alltså fick 8b nöja sig med mina skrik och hand-klappningar. Det var skoj.

Resten är historia, dvs. urtrist. Förutom 9A - Lärarna. Den matchen var nog roligast. Jag + Karin och Sofh hejjade antagligen mest av alla. Mest på Malin B, och Lasse så klart. Men redan efter några minuter märkte vi att Patrik var jätte duktig, och Kenneth. Ja, tillochmed Vaktis som stod i mål. Vi hejjade på alla! Synd bara att inte min NO lärare Stefan var med och spelade. Men han hejjade han med. Jag har ju bra lärare, oftast iaf.

Nu återstår endast två timmar i skolan. Ingen mer skola det här året. Jag har inte riktigt fattat det.

Imorgonbitti har vi en liten fikastund med klassen. Nästan alla hjälpte till och bakade idag, jag gjorde Kola-kakor. Vi ska även leka någon sorts lek och måla målarbilder. På våran begäran, tror faktiskt att det kommer kännas ganska mysigt att sitta där uppe i HK1 (eller är det HK2?) med klassen samlad och endast stearinljus tända. Jag hoppas att det blir stämningsfullt iaf. Åtminstone liiite.

Nu ska jag passa på att slå inte några julklappar till mami, det enda tillfället är ju när hon jobbar. Nu alltså!

Kommentarer
Postat av: . malinjansson svarar

haha, okej. Jo du kanske hejjade. men eftersom jag satt längre ner så hördes det kanske inte ;(

2008-12-18 @ 18:03:18
URL: http://maalun.blogg.se/
Postat av: . malinjansson

En liten påpekan bara. När man trycker på Malinlänken så kommer man till någon helt annan sida än min :) Det står Maluun.blogg.se inte Maalun.blogg.se, som jag heter ;)

2008-12-18 @ 18:10:28
URL: http://maalun.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Haha, har du inga som du funderar på extra mycket? :p

2008-12-18 @ 20:37:26
URL: http://ljudio.blogg.se/
Postat av: Mirka

Haha, ni hejjade nog inte mest. Vi som satt där nere hörde inte ett ljud av er ju, så xD vi hörde fia åh ingen annan där uppifrån ;b + jag & johanna!

2008-12-19 @ 14:30:54
URL: http://mirkaruuska.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0