Den efterlängtade skolkatalogen är här.

Skolkatalogen kom idag, äntligen! Som vi alla har väntat. Jag tror inte att någon är rikigt hundra procentigt nöjd med sig själv, inte heller jag. Jag ser faktiskt ganska sur ur! Men man får se det från den ljusa sidan - jag blundade inte!

Faktiskt trodde jag att fotografen skulle valt ett foto där jag inte riktigt var beredd. Jag la till luggen precis när har fotade, och jag är enormt tacksam över att han inte tog det fotot. Konstigt är det faktiskt att på den sidan av övre raden (yes, jag är alltid på övre raden) där jag står är vi jätte tätt ihop ställda men på andra är det mer glest. Det ser lite konstigt ut och jag tycker att fotografen borde märkt det och berättat det för oss. De där skolfotograferna är alltid lite konstiga, åtminstone de jag haft genom åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0