Det blir en lugn fredagskväll

Det är så skönt med helg. Jag har inga planer alls. Men eftersom jag blivit förkyld orkar jag nog inte göra nåt heller. Kommer nog mest att vara hemma. Men det är skönt det med ibland. Jag ska plugga lite fysik också. Har prov på tisdag. Det kommer nog gå bra, pratade med min lärare i tisdags om hur han tror att de skulle gå för mig. Och jag klargjorde att jag så klart satsar på mer än G. Det gör jag alltid! Hursomhelst sa min lärare att han var övertygad över att jag klarar det. Hoppas :)

Ikväll blir det myskväll. Linus har spelat klart sina matcher men jag fick inte veta något resultat, mamma ville inte säga ngot på telefonen. Så jag antar att han vunnit. Kul för honom isf. Vi tänkte beställa hem pizza. Och jag tycker för en gång skull att det ska bli riktigt gott. Är inte så där jätte förtjust i pizza annars, men här där jag bor har de hör och häpnad börjat sälja enormt god pizza. Det är restaurangen som har utökat sitt sortiment. Och de använder sig av riktig skinka, inte sån där läskig pizza-skinka som ofta annars används.

Vi ska så klart se på Idol också. Det är tydligen kärleks-tema ikväll. Undra vem som åker ut. Jag tror faktiskt att Johan Palm vinner alltihopa, på riktigt. Inte för att han sjunger bäst - utan för att jag tror att hans fans kommer hålla honom kvar till sist. Om några veckor får vi se hur allting slutar.

Njut av fredagskvällen, vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0