Ett val, ett mycket svårt val.

Jag är så tacksam över att jag inte i år går i nian, att jag inte behöver välja gymnasieutbildning och allt det där. För i nuläget känner jag mig helt osäker och virrig. Jag skulle aldrig kunna välja nu, vilken linje jag ska gå. Det är så svårt!

Jag känner mig heller inte direkt begränsad för vart jag ska gå, bara det är en bra skola med bra utbildning. Eller nu var jag inte helt ärlig, jag skulle nog inte välja en skola i en stad där jag verkligen inte känner någon alls. Det skulle nog kännas rätt ensamt. Men eftersom jag känner människor lite här och var känner jag mig inte såå begränsad.

Men som tur är har jag ett år på mig. Tack tack, det lär jag behöva. min fråga till alla som snart ska börja välja: Vad blir det?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker också det är så extremt svårt:O För ett år sen tänkte jag att det är typ en evighet kvar till JAG ska välja men den evigheten ahr bara flöge fram:O Så det är nästan dax redan nu för dig att börja tänka efter vad du vill gå för annars kommer du känna att det är vääldigt svårt när du väl ska välja kan jag lova:P Jag funderar på estet men ajg vet inte;P

2008-11-24 @ 20:11:13
URL: http://modofreak.blogg.se/
Postat av: emmali

jag ska välja frisör som första val, hantverk som andra, och samhäll som tredje, tror jag.. Det är ju somsagt ganska svårt!

2008-11-27 @ 18:14:08
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0