Felicia goes gladiator.

Äntligen fredag, och äntligen helg. Idag är det precis tre veckor kvar till jullovet. Jag längtar!

Faktiskt hade jag kunnat vara ledig idag. På fredagar har jag bara två lektioner och båda lärarna var inte där. I spanska fick vi en vikarie som inte pratar spanska och på idrotten fick vi ha Kenneth, som jobbar på skolan. Vi körde gladiator boll, det var riktigt kul idag. Bortsett från att jag som fortfarande är förkyld nästan inte fick någon luft på slutet. Det var inte speciellt kul, men jag satte mig ned och försökte bara fokusera på att slappna av och andas djupt. Hela laget var jätte duktiga och sammarbetade riktigt riktigt bra! Inför andra omgången behövde vi 6 st ärtpåsar för att vinna - men vi kämpade på bra och fick ihop hela 18 stycken om jag inte minns fel. Bravo!

Tiden går verkligen fort - på söndag är det redan första advent! Mysigt :D

Ikväll är det Idol, jag ska så klart se. Jag tror att Robin B åker ut, vem tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0