God morgon och lite Idol-snack.

Jag är verkligen ledsen över att jag klagar så mycket. Men jag är inte helt nöjd just nu, är helt täppt i näsan och min hals kunde inte vara sämre. Och tyvärr har jag bara en tablett kvar av det enda läkemedlet som faktiskt hjälper - Mucoangin (eller hur det stavas?). El pastillo para la garganta, det här borde min spanska fröken läsa!

Kollade ni också på idol igår kväll? Jag tycker faktiskt att det var ganska bra att Anna åkte ut, såå bra är hon inte ändå. Dessutom har jag svårt för att se henne som en artist. Aja. Men en annan sak som stör mig är (håll i hatten, jag antar att jag nu får halva svenska folket mot mig..) Kevin blir jag verkligen irriterad på. Han är fööör mycket! ja, visst..han klarar av varje tema varje vecka men han är ändå alldeles för mycket. Det känns liksom; Ja, vi vet att du är duktig. Ja, vi vet redan att du älskar din flickvän över allt annat. Du sjunger varenda sång till henne.
Och misstolka inte mig fel nu, så klart älskar han sin flickvän. Men kanske att han vill sjunga sina låtar till någon annan också. Ja, eller bara inte vara så där överglad hela tiden. Jag tror fortfarande att Johan Palm kommer att vinna alltihopa - det vore så otippat ju. För vem hade trott att lilla lilla pojken som inte är i målbrottet ännu skulle vinna. Aja, vi får se. Vi får se.

Linus hade vunnit en av sina tennismatcher igår. Dubbel-matchen hade de förlorat stort. Men singeln hade han vunnit. Bra jobbat! Så nu har han gått vidare och ska spela tre matcher idag. Jag ska dock inte följa med, känner mig alldeles för trött och hängig. ..

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hejsan Felicia!!

Trevligt att få läsa om din vardag! Vi kommer att kolla så ofta jag hinner.

MVH Farbror Niklas med familj

2008-11-22 @ 10:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0