Krya på mig!

När jag vaknade imorse möttes jag av snöflingor. Sånna där tjocka och långsamma. Det såg ut precis som i sånna där små saker man har vid julen. Man vänder på dem och skakar lite lätt, sen när man ställer dme till rätta snöar det så där mysigt. Förstår ni vad jag menar? Vad heter de där, snöglober? Jaja, hursomhelst. Det var precis som om jag befann mig i en sån.

Men det var ju för några timmar sedan. Tyvärr har jag knappt gjort någonting alls sen dess. Pluggat lite fysik, vi har prov på tisdag "Energi-Arbete-Effekt". Jag har även kollat på lite ev. julklappar och fixat med julkorten.

Jag är ingen vidare underhållande bloggerska idag. Tyvärr. Men jag försöker bara få den här förkylningen ur mig. Jag är så less på den. Krya på mig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0