Lördag.

Läste nyss en kommentar jag fått av min farbror Niklas. Vad kul att du läser :)

För er läsare som inte visste det har jag släkt lite här och var i världen. Några här och några där. Därför känns det som en jätte bra idé att blogga. Då kan alla (som vill så klart) ta del av vad jag har för mig och hur skolan fungerar osv.

Jag har ju faktiskt inte bloggat speciellt länge, startade den här bloggen 10 november, men ändå har jag bara fått positiv kritik och jag vet att en stor del av mina läsare (ca. 25 st) tillhör min släkt och familj. Vissa är mer intresserade än andra. Linus är nog minst intresserad av alla, jag har tillochmed försökt få honom att starta en egen blogg. Men nej, han håller sig till tennisen.

Min mormor har tillochmed läst min blogg, och hon är inte speciellt teknisk av sig. Det har hon gjort bra.

Jag vet att bloggen är lite trist nu, det är mest långa texter. Ska försöka ge er lite bilder också. Det är kanske trevligare med lite omväxling. Eller, vad vet jag? Läser ju aldrig min blogg. Kanske borde jag göra det. Så att jag får se en annan sida av det hela också. Jag skriver ju bara. Nu ska jag äta lite glass, det är ju härligt för halsen. Eller la garganta som man också kan säga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0