Man lär sig något varje dag


Det här är en bild på ingen annan än mig när vi hade skogs-orientering i skolan någon gång i början av oktober. Det var riktigt kallt (därav halsduk,vantar och pannband). Ni ser även pinnen som jag använde för att ta bort andra grenar. Jag är inte riktigt en skogsmänniska som njuter av att vara i naturen - tvärtom.

Min vän Karin fotograferade bilden, och det finns en massa andra
som jag skulle kunna visa er från den dagen men nej. Det gör jag inte, eftersom det är olagligt att lägga ut bilder på folk utan dess godkännande. Och jag är inte säker på om jag har det.

Jag tror att min grupp hittade alla kontrollerna men det tog himla lång tid kan jag lova. Våran lärare hade tillochmed börjat leta efter oss. Det var lite krångligt ett tag. Särskilt en som vi letade efter i säkert 20 minuter. Haha. Nu är det gjort i alla fall. Och jag har dessutom lärt mig hur man lägger texten omkring bilden istället för att ha den under. Det var ju lätt som en plätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0