Onsdag

Trots att jag inte varit i skolan speciellt länge idag har skoldagen varit vääldigt seg. Jag har som bekant sovmorgon till 9.30 på onsdagar. Härligt!


Råkade precis trycka på en tangent, därför är texten här ovanför MYCKET större än den ska. Vet inte vad som hände..

Provet idag gick nog ganska bra, jag svarade på alla frågor iaf. Men om jag har rätt vet jag faktiskt inte. Är lite osäker på några, och dessutom kom jag på nu i efterhand att jag tänkt fel på en utträkningsuppgift. Jaja. Godkänt får jag iaf, om jag har tur VG :)

Det är så skönt att ha slutat i konfirmationen, annars blir onsdagarna stressiga och eftersom alla läxor osv. oftast är till torsdagar känner jag att jag måste prioritera bort sånt som inte ens är speciellt kul. Så till alla er som var inställda på att se mig konfirmeras till våren kan tyvärr se de tankarna bortspolade.

Nu ska jag snabbt göra min läxa - vi ska skriva 12 nya engelska ord vi lärt oss under grupparbetet i engelska. Eftersom mitt handlar om fotboll ( -.- ) är alla nya ord mest fotbollsord. Straffområde, libro och utspark exempelvis.

Efter provet idag försökte jag mig på MMS-bloggning, men det verkar inte som om det gått fram. Konstigt, jag gjorde antagligen något fel. Ha en hääärlig onsdag. :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Åh tack Fellan :)) Jag hoppas dxet gick bra för mig det! :D <3

2008-11-26 @ 19:35:16
URL: http://duesoetast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0