Första advent - nu är julen igång!

H-h-hallå!
Ingen kan väll missat att det är första advent idag? Det är det iaf, jag har ätit en lussebulle och två pepparkakor. :)

Jag har ju inte varit en speciellt aktiv bloggerska den här helgen, men jag hade inte tid igår. Sorry! Var i Sundsvall hela dagen och handlade julklappar med mamma. Det var mysigt!

Nedräkningen till julafton kan ni ju se här bredvid, det närmar sig med stormsteg! Som tur är har jag de flesta julklapparna klara, skönt och inte behöva stressa de sista dagarna innan julafton! Hur går det med julklapparna för er?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu känenr jag verkligen att jag måste börja med att köpa julklappar, har inte ens funderat över vad jag ska ge alla ^^

2008-11-30 @ 17:22:11
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0