Felicia är tillbaka!

Jag är tillbaka!
Mitt läsarantal har sjunkit lite för varje dag nu när jag varit en oaktiv bloggerska. Men som sagt, jag är tillbaka.

Som ni kunde läsa i fredags har min moster varit här. Det har varit jätte mysigt. Och trevligt så klart. Det är det alltid.

Hursomhelst kan jag meddela till alla min läsare som inte bor här uppe i norr att det är riktig vinter nu. I helgen snöade det riktigt mycket. Idag lite mindre. Och det är kyligt, dock har jag hört att det ska bli "varmare". Och varmt blir det ju inte. Min vän Amanda som bor utanför Malmö trippar ju fortfarande omkring i ballerina skor! Det gäller att klä sig varmt här uppe. Annars får jag frysa. Det gör jag visserligen nu med. Trots att jag har en stor tjock jacka, halsduk, vantar och vissa dagar en mössa. Men idag får jag nog skylla mig själv. Jag hade bara på mig tunna strumpbyxor på benen. Och en kjol så klart.

Tisdagar är som vanligt dryga, idag var inget undantag. Men det är skönt att det är tisdag eftermiddag. Onsdagar går snabbt och bra efter det följer bara torsdag och sedan helg. Härligt!

Jag har heller inte speciellt mycket läxor och prov den här veckan heller. Det är bra! Skönt att det inte är så fullt upp hela tiden. Nu ska jag äta lite middag. Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0