Bestyr med hår och klor.

Oj oj! Hela 20 olika personer kollade in min blogg igår! Plus ett par kommentarer, det börjar bra det här.

Hej förresten, jag blev så glad att jag totalt glömde det. Idag snöade det (Amanda, om du läser det här kan jag bara gissa att du blir lite avundsjuk. Det är sjukt mysigt här uppe i norr nu, med snö och mörker. )

Trots att torsdagar är min längsta skoldag någonsin har dagen inte alls känts så lång, tvärt om. Jag har varit sysselsatt hela dagen. Hade tre läxor plus en redovisning idag. Den gick jätte bra, precis som jag förväntat mig. Vi kanske borde pratat lite längre men det verkade ingen annan tycka så jag antar att vi var enastående bra. :)

Det känns himla skönt nu också, alla läxor är avklarade förutom att jag har hemkunskap-prov imorgon. Men det är bara för att jag var sjuk när alla andra gjorde det. Provet är på koka och steka så det är nog inte allt för krångligt. Veckorna går så himla snabbt. Det är först måndag och vips är det torsdag och nästanästan helg. Helgen går enormt snabbt och sedan är det måndag igen. Och så där fortsätter allt ända fram till jul, ända fram till sportlov påsklov och sommarlov. Ja, innan vi vet ordet av har jag slutat nian och tagit studenten. Hihi.

Ska jag göra er alla liiite avundsjukare? På fredagar har jag skola mellan 8.10-10.40. Kul för mig va? Endast spanska och idrott. Ibland känns det tillochmed onödigt att gå på skolan på fredagar. Imorgon är allt mycket lugnare än vanligt dessutom, på spanskan ser vi film och vi har bad på idrotten. Trevligt trevligt, egentligen inte. Mitt hår och klorvatten går inte så bra ihop. Det blir så enormt trassligt, värre än svinto. Kan ni tänka er om jag skulle komma till min idrottslärare och säga : "Lasse, jag kan inte vara med på idrotten idag. Mitt hår blir så trassligt av klorvattnet vi ska bada i"

Det skulle vara himla konstigt. Eller så får jag ha badmössa. Det ser roligt ut, jag lovar. Haha. Nu ska jag läsa igenom de sidor som jag ska kunna till imorgon. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Man kan då lätt klara sig utan de

2008-11-13 @ 20:06:32
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0