Välkommen :)

Välkommen! Välkommen till min blogg. :)
Jag antar att du hittat hit med hjälp av ett litet reklam-sms jag sänt ut till alla jag känner eller så har du hittat hit på egen hand. Det spelar ingen roll. Kul att du hittat hit.

Vem är jag? Det kanske du undrar. Jag är Felicia Lövgren, något som inte var speciellt svårt att lista ut.

Jag fyllde hela 14 år i slutet av Juni och går alltså i åttan. Ytterlännässkolan klass 8b närmare bestämt.

Sommaren -94 föddes jag alltså, en sommar som många förknippar med fotboll. Jag kommer inte ihåg ett dugg från den sommaren, men det måste varit en bra sommar. Jag föddes ju!
Mina första år i livet bodde jag i Stockholm, även om jag nu bor i Kramfors Kommun har jag ändå ett speciellt band till huvudstaden. Det har en speciell plats i mitt hjärta. Och som född stockholmare klappar mitt hjärta extra för laget AIK, det finns i blodet! Trots att sport inte riktigt är min grej och trots att jag aldrig förstår offside regeln i fotboll är det en enormt härlig känsla att hejja på gnaget på ett fullsatt Råsunda.

Något som jag prioriterar oerhört högt är skolan. Även om jag också blir gaalen när vi har massa läxor och prov pluggar jag i i det sista. Jag gör för det mesta mitt bästa och det ger resultat. Jag har inget favorit ämne direkt men jag avskyyr historia. Det är onödigt. Blicka frammåt!

Som sagt bor jag i Kramfors Kommun, i västernorrland. Sandslån närmare bestämt. I ett grönt hus med ständiga projekt (mamma försöker skapa det ultimata drömmhuset) Men det blir fint...förhoppningsvis närmar vi oss slutet snart.

För att detta inlägg inte ska bli allt för långt avbryter jag här. Hoppas att ni orkat läsa allt. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan förklara offside för dig någon dag om du frågar;) Det är verkligen jättelätt att förstå^^

2008-11-12 @ 15:11:54
URL: http://modofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0