vill du ha en garanterat vit jul? Kom till norrland!

Det märks att en massa förkylningar går nu, med andra ord var det inte bara jag som snörvlade och hostade i klassen. Stackars alla oss som är sjuka. Det är inte kul. Och jag vägrar att stanna hemma från skolan - man missar så mycket och det är jobbigt att ta igen senare. Då är det ju annat som ska göras!

Gissa vad som föll ner från himlen idag? Snö! Kanske inte så otippat men om det fortsätter så här kommer det vara 1 meter snö vid julafoton - minst!

På engelskan idag pratade min lärare med mig om betyg och vad jag ska förbättra osv. Och vet ni? Mitt engelska betyg för den här terminen kommer att bli MVG. Det känns så bra! Och hon sa inget om att jag skulle förbättra något, utan bara att det var hennes ansvar att ge mig uppgifter så att jag utvecklas och att jag får stimulans. Och det är ju bra. Det känns verkligen bra att han sin mentor/klassföreståndare som lärare i ett viktigt ämne som engelska. Hääärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0