3 trender ni inte ser på mig i sommar



3 saker ni inte kommer se på mig i sommar:

Gladiatorsandaler - Det är jätte snyggt, på rätt personer. Just nu tycker jag att precis alla går i gladiators. Som de flesta trender som blir för stora gör de mig inte lockade, tvärtom. Jag blir avskräckt. Vad är tråkigare än att gå omkring i samma skor som alla andra har? Kom på något nytt! Köp sandaler i en cool färg, våga sticka ut från mängden. Stick ut från alla svarta/bruna gladiators.

Fransar -  De syns på skor, västar, jackor, väskor ja allting. Fransarna blir alldeles för mycket. Jag skippar fransarna i år. Indian trenden kan stanna vid hårbandet. Ta det inte ett steg längre.

Jeansjacka - Det är samma effekt som gladiatorsandalerna. Alla älskar jeansjackans återkomst. Den klär vissa men inte mig. Tänk efter en extra gång innan ni köper en jeansjacka.


Kommentarer
Postat av: johanna

Haha tack så mkt:) ^^

2009-04-24 @ 13:35:40
URL: http://modofreak.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0