34 dagar kvar av 8b

Torsdag igen, huh? Veckorna går otroligt snabbt. Gjorde en liten koll idag och det är bara 34 dagar kvar i skolan den här terminen för min del, det går ju bort några dagar på grund av prao osv. härligt, 8b goes 9b. Det ser jag fram emot.

Skulle egentligen haft skolfotografering idag, tyvärr blev fotografen magsjuk precis under en fotografering så allt annat blev inställt. Min klass han alltså inte bli fotade. Irriterande, alla hade ju gjort sig lite extra fina så där som det är på skolfoto-dagar. Ni vet hur det är. Trodde faktiskt att detta kort skulle kunna bli min klass bästa, hittils. Vi har ju alla  blivit äldre och "vuxit" till oss. I sexan såg det flesta bara ut som småsmå barn. killarna börjar ju faktiskt se lite äldre ut än nio år.

Kommer lägga ut lite bilder ifrån hemkunskapen också, dagens rätter var inte riktigt i min smak. Korvgulasch, viltskavsgryta, vegetarisk gryta och skinksås som min grupp fick göra. Men det tar vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0