Äntligen, jag vet att ni har saknat mig.

Jag lever!
Äntligen gott folk, äntligen är jag tillbaka. Och jag lever. Jag har varit inaktiv i hela 8 dagar (det är typ rekord!), shit. Kan knappt förstå det själv. Men bra har jag haft det, helt underbart. Men jag har saknat er. Jag saknade att blogga redan efter några timmar. Tänkte på er. Var inne på blogg.se via Linus iPod Touch och klickade några gånger på "Nytt inlägg" men mer än så blev det inte. Jag har tillochmed planerat min comeback väldigt noga. Hade tänkt mig en ny storslagen design och en massa nya saker, men det tar sin tid och mitt sug att blogga blev på tok för stort. Designen och resten av det där storslagna kommer så fort som möjligt.

Har ju som ni vet varit nere i Malmö. Sveriges tredje största stad och i dagsläget helt klart varmast. Har åkt från vinterland till skåneland och försommar. Ni anar inte hur härligt det har varit! Kan ni förstå känslan av att åka någonstans utan att behöva ha en vinterjacka som väger 5 kg? Jag vet, det är svårt men varmt och trevligt har jag haft det. 18 grader, i skuggan! Hej bikini! Eller ja, nu ska jag inte överdriva så mycket. Någon bikini har jag inte haft på mig, vill ju som man säger "Svettas in våren" och har haft bra kläder. Inte för mycket och inte för litet. Vill ju absolut inte bli förkyld (igen).

Det har fotats en hel del, men de kommer med den där storslagna comeback grejen jag har pågång. Så snart som möjligt alltså. Jag vill som sagt bara meddela att jag lever. Fast de flesta av er har antagligen sett mig smyga omkring här på nätet. Facebook, bloggar och mail osv. Har känt mig som en liten tjuv, har smygit omkring utan att folk ska märka att jag kommit tillbaka till vardagen.

Vi hörs så fort som möjligt, ni ska inte behöva vänta i 8 dagar den här gången. Det kan jag garantera.

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Åh vad härligt med nästan sommar! :) fast våran snö försvinner ju oxå nu, sakta men säkert..

Och vad kul att du har haft det bra där borta! Välkommen tillbaka :)

Puss <3

2009-04-18 @ 13:00:40
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0