Blackbeat.



Kolla här, jag tycker att det här är riktigt roligt. På bilden ser ni mest besökte bloggarna hos blogg.se.
På plats nummer 16 är bloggen "Blackbeat". Det är inte så svårt att gissa vad den handlar om. Blackbeat, black at heart. Svartgult. Solna. Råsunda. 1891. Ja, ni har nog redan förstått. Det är en AIK blogg så klart! Det är ett bra bevis på vilket lag som faktiskt är störst och bäst. Jag vet inget annat lag som ligger på 16 plats på mest besökta. Jag har visserligen ingen koll alls när det gäller sportbloggar. Jag håller mig mest till kategorin mode. Blackbeat visar var skåpet ska stå helt enkelt.

Framgångarna fortsätter för mitt favoritlag. Jag har det i blodet. Vinst mot Brommapojkarna på en pinsamt dålig fotbollsplan hemma för BP. Pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0