Bonaqua emotion, me likey!


Jag gillar att prova nya produkter, jag älskar det. Särskilt om det är goda nyheter.
Som den nya bonaquan jag provat som ni kan se på bilden. Köpte den på Subway i Malmö (älskade Subway!)
Det är samma goda smak, persika alltså men detta är med aloe vera. Personligen tycker jag inte att de tillsatta antioxidanterna, vitamin E och Aloe gör någon skillnad på smaken. Tur det! Persikan är min favorit.

Jag känner till en massa knep som företag gör för att sälja bättre. Det är inte så avancerat egentligen. Att lägga till nyttigheter är ett knep. Jag bryr mig inte så mycket om det verkligen är aloe och det där i, jag dricker bonaqua ändå. Men om det nu stämmer är ju det bara ett stort plus. Bonaqua persika är gott. När den är nyöppnad och iskall. Åtminstone ibland. Karin + Sofh vet att vi haft lite problem med det. Ett samtal till företag glömmer vi inte i första taget. Men det är en annan historia. Ha en fortsatt härlig söndag. Ikväll är det tv-kväll. Först Gossip Girl och sedan Wipeout. Söndagsparty med Fredrik och Filip har också premiär ikväll. Måste ju kolla på nyheterna så jag kan blogga om vad jag tycker senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0