Dagens i collage


Jag är tillbakaaa, känner mig så himla sprudlande glad. Har en massa energi. Allt tack vare solens återkomst, hade glömt hur det var att vara utomhus - utan att ha en stickad kofta, tjock vinterjacka och skinnstövlar. Tack vare all min fina energi bjuder jag på bilder som inte är allt för seriösa. Min kära bror fick vara med på två också. Med sitt älskade tennisracket. Sportis där!

Ni kan även se min outfit för dagen. Har en oversize slapp tröja, blå tight kjol och gråa leggings. Har ju ett av mina par solglasögon också. De är svarta och coolt annorlunda, från Moods of Norway. Det är ett av mina favoritpar.

Har även på mig ett halsband med en AIK berlock, det har jag när jag vill hedra favoritlaget lite extra. kände för det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0