Felicia Open nonstop

Vi gjorde lite andra saker än bara räkning idag på matten. Det var tur det. ingen är speciellt lockad av att jobba med boken så här precis innan lov. Så i grupper med 5 pers. i varje fick vi en massa nonstop och skulle göra procent och relativ frekvens. Det var inte det som var det roliga...

Min grupp blev en mycket bra grupp. Vi blev färdiga med uppgiften fortast och kunde alltså "leka" lite efter. Jag gjorde en liten tävling, "Felicia Open" ett namn inspirerat av tennistävlingarna min bror följer helt slaviskt. Den av mina gruppmedlemmar som kunde göra högsta stapeln av nonstop. Alla klarade 3 stycken. Jag också. Vad jag kunde se var det bara Felix som var riktigt nära att klara 4. Bravo. Ingen vann dock. I pris hade jag en fikabiljett.

Sofh (the girl with the voice you know) började sätta fast nonstops innan för strumpbyxorna och Felix satte fast gröna nonstops i Karins hår. Haha. Det ramlade ner en hel del efter henne vart hon än gick sedan. Har så klart bilder på allt detta men de kan ni inte få se. Synd för er, medverkande på bilderna har inte tillåtit det. Har visserligen inte frågat men ändå. Jag behåller dom i mitt eget förvar. Jag älskar att fotografera alla möjliga saker, det är så himla kul att ha kvar som minne. om en vecka, en månad eller ett år kan jag kolla på bilderna igen och minnas och skratta. Tänk om 10 år när jag för länge sedan gått ur nian och lämnat 8b, tänk då. Då kan jag ta fram bilderna och tänka tillbaka på allt galet vi hittade på i min klass. Håller ni inte med mig?

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Jag håller fullständigt med dig! Älskar kort! :D

2009-04-09 @ 20:13:06
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0