Inte en allt för bra start på vecka arton

Jag måste börja med att berömma er för erat jobb med att kommentera. Att gå ifrån noll noll noll till ett par stycken är jätte kul. Det uppskattas verkligen. Alla ni mindre bloggare måste hålla med om att det är kommentarerna som gör det hela. Jag bli iaf väldigt glad för mina kommentarer, åtminstone de flesta.

Skolan idag har varit trist. Framförallt träslöjden. Förra veckan gjorde jag ungefär lika mycket men då hade vi skoj på annat sätt. Idag hade vi knappt roligt med varandra. Sören gillar verkligen inte Karin! Det märks så tydligt. Jag spikade i 4 spikar idag sen fick jag bara vänta på att Joel skulle svarva färdigt så att den skulle bli ledig. Uttråkande! Och onödigt. Jag tycker att lektionerna borde vara mer frivilliga. Men man måste ändå ta ansvar för sitt eget inlärande. Vissa skulle nog inte klara av det men då får man gå tillbaka till det klassiska sättet. Om jag inte har någonting att göra, kan jag då inte lägga tiden på något viktigare? Eller om man har en lektion som man ska läsa på inför prov och det är sånt jag ändå gör bättre hemma måste jag då vara kvar på lektionerna? Eller om man känner att man kan det mesta redan efter 15 minuter, ska man ändå behöva sitta där i 60?

Eftersom jag var sjuk två dagar förra veckan missade jag en del, blandannat so prov så det ska jag göra på onsdag. Och no prov och svenska inlämning. Har med andra ord ganska mycket jobb idag och imorgon. Dessutom är jag dödstrött. Bra start på veckan eller?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Svar: Ja B och N hör verkligen ihop (:



Jaha, på så sätt. Ja, jag tror nog inte att de finns kvar nu. Men tack i alla fall :D

2009-04-27 @ 17:05:19
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: elin

Jo men så är det alltid, men indianbandstrenden är en sak som inte passar på allt för många :p

2009-04-27 @ 17:38:56
URL: http://elinomhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0