Jag är verkligen super vacker!


Träslöjden idag var riktigt galen. Skrattade hela tiden (inte så ovanligt för att vara jag visserligen) och arbetade inte speicellt mycket. Det är faktiskt inte mitt fel. Sören prioriterar inte mig i första hand helt enkelt. Jag behöver faktiskt hjälp! Hursomhellst var Felix en aning elak mot Karin, han kastade spån i hennes hår. Inte bra. Jag föreslog att vi inte skulle förlåta honom alls, inte ens om sisådär 15 år när vi har återträff i klassen. Det var väldigt taskigt. Spånet försvann inte! Men vi var inte små änglar heller. Men han började!

På bilden kan ni iaf se mig. Jag har mitt projekt på huvudet. Det ska i framtiden bli en skål. Jag vet, det ser ut som en lampskärm. Aja. Jag visar er resultat sen. Jag var ju tvungen att testa den på huvudet. Min lugg ser förrsten helt hemsk ut. Vet inte vad som hände där. Borste från det tack. Så där brukar det aldrig vara, mer bara rakt ner. Det är sånt man får bjuda på. Det här inlägget blev förresten inte som jag tänkt, ni får bara en bild och alldeles för mycket text. Sorry!

Kommentarer
Postat av: johanna

Du är nog inte den enda som inte gör någonting på slöjden, men det är faktiskt Sörens fel för han hjälper aldrig mig heller.. Så jobbigt. Han hatar verkligen mig:P Vi kan ju bilda klubb för ha nverkar inte vara så förtjust i dig heller^^

2009-04-20 @ 15:46:21
URL: http://modofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0