Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väll roligt hurra? Nej.

Man kanske skulle kunna tänka sig att när det nästan är sommar i södra delen av landet borde våren iaf vara på väg i en annan. Sundsvall är ju för tusan ungefär Sveriges mitt, jag bor bara 10 mil ovanför så det är inte som Karesuando direkt. Man kanske skulle kunna tänka sig att det skulle finnas åtminstone lite solsken. Man kanske skulle kunna tänka sigf att det skulle finnas en liten svala eller en tussilago. Nej. Det är idag 6 april och det snöar!
Man kanske skulle kunna tänka sig att det finns en framtid för norrland också? Nej nej och åter nej. Gillar du snö och kyla är det ganska självlklart var man ska bo. Vill du ha vinter nästan halva året är det också väldigt självklart var du ska bo. Norrland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0