Matthew Williams s/s H&M 09




Det här är H&M's nya designer sammarbete. Har ni hört talas om Matthew Williams? Det här är hans verk. Del 1 av sammarbetet som släpps på onsdag. Del 2 släpps senare i vår. Vad tycker ni? Jag tycker att vissa av plaggen är lite för mycket, särskilt i kombinationen med ett annat som också är lite over the top. Min favorit är den blåa kavajen, den är skitsnygg! Det blir lite för mycket  med de matchande byxorna dock. Min andra favorit är de rosa shortsen, också riktigt fina! Kanske tillsammans med kavajen?

Nu vill jag veta vad ni tycker? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: emmali

enligt mig så är det verkligen en STOR diss, usch allting var riktigt fult! ;o Det svarta skärpet är det enda jag skulle kunna ta på mig ;p

2009-04-24 @ 17:21:31
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0