Onsdag

Det är otroligt fint väder här idag, hur bra? Mycket bra. Satt ute med Karin + Sofh på lunchen och njöt i solen. vi hade bara tid i typ 20 minuter men det var trevligt.

Gjorde inte kemi provet, tyvärr. Var riktigt laddad för det, istället ska vi göra det nästa onsdag. Typiskt! Nästa vecka blir en jobbig vecka, musikhistoria prov (ångest!) kemiprov och matteprov. Oj oj.. Jag gjorde dock so provet idag, det gick nog hyffsat bra. Max var 42 så jag får någ typ 37 eller nåt. Missade på någon kung och kanske någonting på något annat. Aja.

Är "ledig" imorgon, har opperation dagsverke så vi ska jobba några timmar och tjäna pengar till barn i afganistan. Haha, på fredag är vi också ledig. Skönt som bara den! Jag behöver verkligen vila några dagar, måste dock plugga musikhistoria tills jag dör. Kan ju ingenting!

Njut i solen nu, det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0