Sunshine, det är måndag gott folk.

Vilken dag!
Att vara tillbaka i skolan efter påskhelg och påsklov var från början riktigt jobbigt. Imorse var jag både trött och hade ont i magen (samma som igår) så att få i sig frukost var riktigt hemskt. Okej, jag är ingen frukost-ätare som klarar av att äta en massa tidigt på morgonen. Jag klarar det inte! Men tillskillnad från många i min ålder äter jag frukost. Varje dag, även om det inte alltid blir super mycket äter jag alltid någonting. Imorse blev det väldigt lite. Endast några skedar yoghurt. Konstigt nog har jag inte känt av det så mycket under dagen, det här med att frukostätare mår bättre bla bla kanske inte stämmer på mig? Jag har inte känt någon skillnad alls. Nåja, jag ska så klart fortsätta med att äta frukost.

Kommer ni ihåg den där teenage report saken jag tjatade om innan lovet? Jag har fått tillbaka den nu och då kan jag stolt berätta vilket betyg jag fått. Ni kanske kan gissa? Det innehåller 16 bokstäver och förkortat blir det MVG Jag har också haft utvärderingssamtal och betygssnack med min Engelska lärare. Mitt betyg är väll ingenting att diskutera, jag har ett solklart MVG som inte ändras i första taget. Men det här var mer prat om hur jag ska kunna utvecklas i rätt riktning. För även om jag har högsta betyg betyder inte det att jag bara tar det lugnt och känner mig lugn nu. Jag vill ju bli ännu bättre!

Min nya grej som kommer i samband med den nya designen är ett lite nytt koncept. Jag tror det kommer glädja er läsare. Jag vet att jag är lite dålig på bilder i bloggen, det kommer liksom inte helt naturligt. Jag är en skrivare. Men bilder från dagen har jag hela tiden. Därför börjar jag idag med det här nya. Först ett inlägg om dagen i text. En massa ord, långa stycken, ja precis så där jag skriver. Och efter det ett inlägg bestående av mestadels bilder. Bra va? Dagen i bilder kommer alldeles strax. Kom tillbaka om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0