Onsdag

Halva veckan har gått, imorgon är det skärtorsdag. Trevigt eller hur? Många är lediga imorgon, inte jag. Har hemkunskapsprov som jag ska plugga inför. Dessutom får jag förhoppningsvis veta resultatet på det där superhemska spanska provet. Usch, vill inte veta!

Skolan idag har trots allt varit bra. Fast det har varit riktigtriktigt kyligt. Det känns precis som i november när första snön kommit och man inte riktigt inte hunnit vänja sig vid kylan. Våran vinter har helt klart börjat om. Snart har det varit snö på riktigt i ett halvår. När jag kom hem från Malmö efter höstlovet v.44 hade första snön kommit.

Vet inte om jag berättat om projektet vi börjat med i bild. Det är ett litet projekt men himla kul. Reklam faktiskt. Ni får inte veta vad min grupp ska lansera ännu. Det är en hemlis vi håller för oss själva. Jag tycker att det är väldigt roligt med reklam. PR är min grej. Synd bara att vi inte har alla resurser som krävs. Jag har hundratals idéer till bra reklamfilmer för just våran produkt. Men med våra förutsättningar (kommunen har köpstopp!) kommer våran att bli grymt bra. Jag har huvudrollen! 50% av våran grupp ville inte vara med... Resultat får ni se senare.

Spelade badminton på idrotten. Jag + Mary vann, vi var helt enkelt grymt duktiga. Goodgoodgood. Dags att plugga vitaminer och mineraler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0